اللهم انت لهاولوعظمت فرجها بفضل بسم الله الرحمن الرحيم
Ya Allah! Engkau Jua BagiNya. Jikalau Ia Sukar, Lapangkanlah baginya dengan kelebihan بسم الله الرحمن الرحيم

Sunday, March 29, 2015

Seminar "Bonda Takkan Ada Sentiasa"....



Banner seminar....

Maaf, saya sangat sibuk akhir-akhir ini dengan aktiviti NGO (Persatuan Sahabat Faqeh Terengganu). Persatuan yang menggabungkan ibubapa anak-anak istimewa di sekitar Terengganu yang mempunyai anak yang mengalami masalah pembelajaran seperti autisme, down syndrome, slow leaner dan sebagainya.

Seminar yang pertama akan berlangsung hujung minggu ini. Seminggu dua ini, tiada masa untuk AUTISM A GIFT FROM HEAVEN nampaknya. InshaAllah saya akan meneruskan coretan di sini apabila seminar selesai nanti.

Hidup saya berubah bila memiliki anak istimewa. Saya dapat banyak kawan kerana perkongsian rasa sesama ibubapa yang senasib. Saya sibuk bersama ibubapa lain turun padang seperti berkongsi ilmu dan pengalaman.

Allah membuka laluan saya untuk membuat amal jariah di hujung-hujung usia dalam bentuk yang begini. Sebagai hamba, saya redha. Semoga saya diberi kesihatan yang baik, berpeluang lagi untuk aktif membantu insan lain dalam mendidik anak-anak istimewa.....aamiin



0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...