اللهم انت لهاولوعظمت فرجها بفضل بسم الله الرحمن الرحيم
Ya Allah! Engkau Jua BagiNya. Jikalau Ia Sukar, Lapangkanlah baginya dengan kelebihan بسم الله الرحمن الرحيم

Sunday, April 5, 2015

Autisme Awareness Day di Kuala Terengganu...






Puas hati rasanya sebab saya berjaya mencetuskan fenomena 'biru' di Kuala Terengganu ketika sambutan Hari Kesedaran Autisme Sedunia pada 2hb April yang lalu. Kebetulan pula kami di Kuala Terengganu mengadakan Seminar Quranic Playgroup 2- Bonda Takkan Ada Sentiasa pada tarikh yang sama, jadi meriahlah auditorium bermandikan warna biru.


Dulu kami bersendirian, masing-masing dengan hala tuju sendiri. Namun apabila Sahabat Faqeh ditubuhkan, kami bersama-sama dalam banyak hal. Persatuan Sahabat Faqeh Terengganu sebenarnya mengumpulkan ibubapa anak-anak istimewa dalam pelbagai masalah. Down Syndrome ada, Global Development Delay ada, dan kebanyakannya pula ibubapa anak-anak syurga autisme.


Terima kasih sahabat....kita sama-sama menyahut seruan berbaju biru untuk hari seminar ini. Paling mengharukan, ibubapa yang mempunyai anak GDD juga bersama-sama berbaju biru pada hari berkenaan kerana rasa 'unity' dalam bepersatuan. Terima kasih para sahabat, sangat terharu sebenarnya dengan kerjasama semua...


Inilah antara pancaran 'biru' dalam seminar berkenaan....



Terima kasih kepada yang memberi kerjasama menjayakannya.....



0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...