اللهم انت لهاولوعظمت فرجها بفضل بسم الله الرحمن الرحيم
Ya Allah! Engkau Jua BagiNya. Jikalau Ia Sukar, Lapangkanlah baginya dengan kelebihan بسم الله الرحمن الرحيم

Saturday, November 17, 2012

Aku Jua Punya Keinginan Yang Sama .......


               
Layak kah saya???
     
                  Dalam diam, Syahmi memang menyimpan keinginan untuk menjadi Pengawas Sekolah seperti mana beberapa orang rakan sekelasnya yang lain. Pernah menyuarakan keinginannya untuk memakai uniform sekolah berwarna biru berlengan panjang dengan vest serta seluar panjang biru dan berkasut hitam. Siapa kata anak-anak istimewa tiada keinginan untuk memikul tanggungjawab? Cuma adakah pihak yang bertanggungjawab bersedia memberi peluang kepada golongan sepertinya.


                  Tahun 2013 insyaAllah Syahmi akan mengenakan  uniform baru dan dengan semangat baru ke sekolah. Uniform Pengawas Sekolah yang diidam-idamkannya sejak tahun lalu lagi. Surat perlantikan telah diterima dari pihak sekolah. Semoga Syahmi boleh menunjukkan kebolehannya.......kamu bukan saja membanggakan ibu dan ayah, tapi turut membanggakan guru-guru serta semua anak-anak istimewa. Tak ramai anak istimewa yang berpeluang menikmati peluang besar ini.


Surat Perlantikan Sebagai Pengawas
 Sekolah Tahun 2013- Muhammad Syahmi Asyraff
         
       
       
                      Tahniah Syahmi dan terima kasih pada pihak sekolah yang sangat prihatin untuk sama-sama melahirkan insan istimewa yang cemerlang. Sebenarnya anak autisme sangat mendambakan peluang dan kepercayaan bagi  memaksimakan potensi mereka yang sebenar.

                     
                       Semoga 2013, lebih bermakna buat Syahmi........insyaAllah
              

1 comments:

izansyed said...

Impian ridzuan juga tp lupakanlah. Bersekolah di sjkc mmg bukan mudah. Byk diskriminasinya. Mungkin bila di sekolah menengah nanti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...