اللهم انت لهاولوعظمت فرجها بفضل بسم الله الرحمن الرحيم
Ya Allah! Engkau Jua BagiNya. Jikalau Ia Sukar, Lapangkanlah baginya dengan kelebihan بسم الله الرحمن الرحيم

Friday, August 21, 2015

Doa Kesihatan Badan...




Mari Beramal........


Doa Al-Ma'thurat Bagi Memohon Kesihatan Tubuh Badan
Dibaca pagi (selepas Subuh dan selepas Asar)

4 comments:

Anonymous said...

salam yop.. yong terjumpe blog yop masa gugel..oh, yong pun ada anak autisme..6 tahun..itu je le semangga anak..dan yong juga berase dari kuale..kpg talang..dulu masa kecik sll ngikut apok ngajor kat lubok merobo...lawanyee umah kampung arwah apok..suka yong nengoknye..

SM Saroni said...

Waalaikumussalam....selamat berkenalan. Apoknya ngajor di Lubok lama ke dah? Teman ni dah kira golongan senior, anak yg autisme ni merupakan anak bongsu. Skrg dah 13 thn usianya. Bertuah ler kita dpt anugerah anak syurga. Semoga kita tabah memikul amanah Allah ini.

Anonymous said...

Aje ngan ye..apok Yong ponoh ngajor di sauk, lenggong, kati dan pencen di lubuk merobo..aje ngan gemor belah sana..masa ngajor sauk siap mawok jala ikan..hee..subuh sapie jala dulu..lps tu baru masuk ngajor..

Kakak Yong pun ada anak autism..tp yg abg agak severe..suami dia resign dan koje per on call..mujor bos paham..cuma gaji tak turun dan tak naik..itu pun alhamdulillah sgt.. yg adik dah boleh masuk kelas mainstream wpun tak selari dgn umor sebenor..pun syukor alhamdulillah

SM Saroni said...

Sabor aje ler....anak istimewa utk ibubapa yg hebat. InshaAllah kita boleh membantu mereka.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...